среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE SMS PORUKE KOJE MI JE POSLAO

13.12.2004
Nemoj ti meni nije važno,važno je,ja tebe volim zbog tvoje plave kose koju mogu mrsiti,zbog usana koje koje su meke i slatke,zbog pogleda i dubokih očiju,zbog topline koja isijava iz tebe,zbog neposrednosti,zbog toga što si od onih bića zbog kojih ne boli glava kada su sa tobom,ali boli glava kada nisu sa tobom jer nedostaju,zbog bogatstva emocija,zbog toga što se ne ljutiš na mene čak i kada imaš razloga,zbog tvoje tolerancije,zbog toga što znaš šta ljudima treba reći,zbog toga što te osećam svojom,zbog toga što kada si pored mene nije mi više ništa više važno,zbog toga što me provociraš da dam najbolji dio sebe,zbog.......ima toga,ima toga.

28.12.2004
Volim te zbog tebe same,takve kakva jesi.Volim te bez razloga ,samo te volim.

04.01.2005
Da te probudi rosa,da se probudiš na mom ramenu,da tada budeš samo moja.

09.01.2005.
Zašto i kako da prođe dan a da ti ne kažem da te volim,da ti ne kažem da si dio mog života,i volim te ,i ljubim te ,i sva si moja.

19.01.2005.
ne voliš ti mene više,to jednostavno matematički nije moguće

Da sam grudva snijega sada bih ti se u lice zavaljao,da sam grudva snijega ušao bih u grudi ti i rastopio se,da sam grudva snijega usne bi ti bile vlažne,da sam....
moj odgovor njemu:da si grudva snega ugasila bih sunce,da si grudva snega zaustavila bih reke,da si grudva snega zaledila bih srce da ti bude dom,da si grudva snega bio bi moj.

10.02.2005.
Nadam se,želim ,hoću,tebe,nas,negdje,bilo gdje,sada,odmah,kada budemo mogli,sve se ovo kaže u dvije reči,volim te.

14.04.2005.
Proljeće miriše na tebe.

22.04.2005.
Da te dotakne moj poljubac,da ti šapne na uho,budi se ima jedan što te voli.

21.07.2005.
Zavukla si mi se negdje u moj san i ne bih da se budim.Lijepo mi u njemu ,sa tobom.

21.01.2006.
A znaš li ti da ja uživam kada samo osetim tvoj treptaj u zaraku,kada osjetim tvoju misao,kada ti iz magle izroni lik,kada...nema kada ,ima samo uvijek.

30.01.2006.
Snove si pretvorila u stvarnost,stvarnost si učinila ljepšom.

01.02.2006.
I ovo jutro miris njene kose u meni.I ovo jutro budan sanjam.I ovo jutro želim samo da joj kažem da je volim.

14.02.2006.
Ma oboje ti nas dvoje lupamo,valjda je to tako kada nekoga voliš.Eh,da ti samo znaš kako u meni sve lupa kada mislim na tebe,lupa u meni,lupam ja,ma volim te,ne lupam.

17.03.2006.
Naravno da si luda,nemoj da ti padne na pamet da se mijenjaš.Ja volim tebe luckastu,pametnu,najljepšu,najseksi,ma ja volim moju...

08.03.2006.
Zatvorim oči ona u mislima,otvorim oči ona predamnom,između ona u snovima.I svugdje ona i ljubav.Dobro jutro .....dobro jutro snu moj pretvoren u stvarnost.

26.03.2006.
Ma ništa,samo ti svoje.Neki dosadnjaković se mota ovuda i sve nešto šapće.Čini mi se nešto kao volim tesmiješno izgleda,kao da je zaljubljen.

09.04.2006.
Jes da si malo manita kao i ja,jes da te svugdje ima,jes da me svrbiš,jes da mi ne daš spavati,jes....i jes...,al' najviše volim te na svijetu.

12.04.2006.Svi moji dani su lijepi,u svakom si ti.Sve moje noći su prekrasne,u svakoj si ti.Sva moja jutra su srećom ispunjena,u svakom si ti.Sva sreća,radost zbog tebe.Laku noć srećo.Moja radosti,moja ljubavi.

12.04.2006.
Sve mogu,samo bez tebe ne mogu,bez tebe neću,tebe volim,beskrajno.

13.04.2006.
Uvijek si sa mnom,uvijek sam sa tobom.Ljubav,to si ti

14.04.2006.:
Sunčano jutro.Ja sa mojomljubavi.NIšta ja neću više,al' neću ni manje od nje.Dobro jutro najljepša,dobro jutro ljubljena.

15.04.2006.
Ja više ništa ne znam osim da te volim.Ne treba mi ništa drugo

17.04.2006.
Jeste,volim te jako.Hiljadu razloga za to,a samo jedan važan.Volim te zbog tebe predivne.

1 коментар: