среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE SMS PORUKE KOJE MI JE POSLAO

-Prva kafica,znam da je petak,znam da smo sve bliže jedno drugom,znam da srce kuca sve jače,sve brže,znam da si u meni,u svakoj mojoj misli,u svakom pogledu,znam da te volim,jako,najjače,znam da te čekam,znam da ću te dočekati.Dobro jutro ljubavi moja,moj slatki nemiru

-Još su mi oči poluzatvorene,ležim u krevet,prva misao o tebi,misli o nama,ti i ja muž i žena,ti i ja ljubavnici,ti i ja sretni ljudi.kako bih da te sada ljubim,kako bih da sjednemo u groma i krenemo negdje.Nas dvoje na putu sreće.Dobro jutro ljubavi,baš te trebam,baš te volim.

-Izašao na balkon,zapalio cigaru i gleadm u zvjezdano nebo.Ne tražim gore ništa,ne tražim ni svoju zvijezdu,znam gdje je,kako se zove,kako je zovem.Znam da me čini sretnim.Znam da najviše na svijetu želim da i ja nju činim sretnom.Laku noć moja sjajna zvijezdo,laku noć ljubavi moja.

-A kako bi ovo jutro moglo biti nego sunčano.U njemu toplina naše ljubavi,u njemu svježina naše radosti,u njemu svjetlost naše sreće,u njemu ti u odsjaju moga oka,u njemu ruka moje voljene u mojoj ruci ,u njemu te volim jako,jako,sva moja jutra si učinila sjajnim.Dobro jutro željo moja,ljubavi moja bajna.

-Umor mi sklapa oči,želja za tobom tjera u san ,ja bih da jutro što prije svane,da tebi bliže budem bar za dan.Laku noć moja najdraža,volim te beskrajno.

-Fala ti Bože,danas i ovaj dan završava,danas ja nazad ka tebi,ka našem domu.Jedva te čekam,čekam nas,baš bih da ti se predam,hoću tebe,volim te jako,jako.Jako,najjače.Dobro jutro najdraža ženo,dobro jutro ljubavi.

-Ležim u krevetu,zatvorio oči i pjevušim,cilega života ja sam čeka samo nju,dobri stari Oliver,i osmijeh mi na licu i sve mi nešto drago i sve bih nešto a ne znam štzo.Ma znam šzo bih zapravo,ja bih cijelom svijetu da kažem,ja sam dočekao onu koju sam čekao....Ja sam sretan sa tobom,zbog tebe.laku noć moja pronađena srećo,ljubavi moja.

-Predivno sunčano planinsko jutro ,ja bih da te sada poljupcima provudim,uzmem za ruku i povedem planinskim brežuljcima,umili bi se jutarnjom rosom,brali cvijeće,valjali se po travi ,ljubili,štipkali.Ja bih sa tobom život da dijelim.Dobro jutro ljubavi jedina,volim te.

-Poljubac u usne koje volim,u usne najslađe na svijetu,poljubac u grudi,one čarne grudi koje tako volim,poljubac u kosu,onu nježnu ,meku,poljubac u ruku,onu toplu,što kada je držim u svojoj ruci kao da je čitav svijet u meni.Svi poljupci što ih imam samo su za tebe,sve što mogu dati,tebi dajem,onoj što je tako jako volim.Laku noć moja ljepoto,moja najdraža,moja jedina.

-Dobro jutro ljubavi,ja željan tebe,ja željan tvojih dodira,ja željan nas.Zorom si me budila,neka si,nema veće ljepote od toga da te budi voljena žena pa makar došla ravno iz sna.Ja tebe volim ljubavi,jako te volim.

-Eto i mene tamo gdje uvijek jesam,tamo gdje mi je jedino mjesto,sa jedinom ženom sa kojom se osjećam kompletan,sa onom koju volim.Sa mojom Verom.Ne pitaj za rame moje,samo stavi glavu na njega ,ne pitaj za poljupce,oni postoje samo zbog tebe,ne pitaj ništa moje,sve je i onako tvoje.laku noć ljubavi moja jedina,ja tebe volim,ja samo mogu tebe da volim,stvoren za tebe,stvorena za mene.

-Pomakni guzu da se uvalim kod tebe,zagrlit ću te oko vrata,poljubiti u slatke usne,šapnuti ti tiho,ljubavi,mirno spavaj,ti i ja smo zajedno a tada nam nitko ne može ništa.Pomilovat ću te po kosi i onako tiho u sebi reći,laku noć ljubavi,ne dam te nikom.

-Kada budeš vidjela nekog okruglog kako se kotrlja ka tebi,znaj da sam to ja.Ovdje me samo tove.Ima da me znojiš da dođem u normalu.Ma bona volim te baš jako.

-Prva kafica u nekoj kafani blizu Travnika,kiša pljušti,ja bih da se zavučem kod tebe,da gledam tvoje usnule oči,da se grijemo našim tijelima,baš mi trebaš,baš te volim.Dobro jutro moja najdraža,moja jedina.

-Znam noćas ću u svoje snove da prizivam nas u ovom krevetu,znam noćas ću se vrtiti cijelu noć tražeći tvoje tijelo,znam noćas ću da se budim i pogledom da tražim tvoje oči,znam da mi jako fališ,znam da te svaki dan volim sve više,znam da ću te uvijek voljeti.Laku noć moja voljena,naći ću te ja noćas.

-Nekad mi jutrom tako jako fališ.Jutros bi s tobom kafu da pijem,jutros bi da tvoje oči gledam,jutro bi tvoju ruku u mojoj ruci,nekad mi tako jako fališ,jutros mi jako fališ.Dobro jutro ljubavi moja,memiru moj.

-Jeste mogao je ovo biti jedan od onih naših predivnih dana ,kada gledamo jedno drugo u oči,kada dodiri naši postaju naša poezija.Nije bio,a opet je bio lijep.U njemu mi bili zajedno,smijali se,ljubili,bili ponovo ondje gdje smo već bili,bili ondje dgje ćemo tek biti,bili sretni.Ja sa tobom ljubavi našao istinsku sreću.Volim te.Laku noć moja najmilija.

4 коментара:

  1. Moja istina o životu:

    Pozdrav svima, ja sam Marija po imenu, želim da svet zna za velikog čarobnjaka koji ne naplaćuje njegovu pomoć, a on je najveći što sam ikada video, moje svjedočenje ide ovako moj muž me je ostavio nakon 9 godine braka jer nisam bio u mogućnosti da imam dete i otišao da budem sa drugom ženom i patio sam, sve dok nisam mislio na oglas dr Ogundelea na internetu, odmah sam stupio u kontakt sa njim, nakon što ga je čovek iz čarolije iznervirao, vrati mog muža meni koji je otišao 9 godina za samo 24 sata, a moj muž me je molio da mu oprostim, ti si stvarno sjajan čovek Dr Ogundele, ovaj čovek ima moć bilo kakvog problema u životu, takođe ću idite na Radio stanicu kako biste podelili moje svjedočenje, jer sam obećao da ću obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer za one koji trebaju pomoć ovdje su njegovi kontakt detalji. Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Viber broj: +27638836445. Broj koda: +2349065101630.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161 viber

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161 viber

    ОдговориИзбриши

  4. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши