среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE SMS PORUKE KOJE MI JE POSLAO

16.05.2006.
Poljubac lagani u najslađe usne,da osetiš ljubav što za tebe živi,što zbog tebe živi,da osetiš sreću što baš tebe imam,da osetiš radost onog što te ima.


11.05.2006.Samo da ti kažem da te volim ,da te ljubim,da si moja ,da te ne dam nikome.
10.05.2006.
Na bilo kojoj strani uvijek si sa mnom,uvijek sam sa tobom.Dva blizanca,jedna ljubav,zajednička sreća.laku noć moja zvijezdo sjajna,ljubavi bajna.

Pomalo radim,ti uvijek u mislima,moje najdraže ometalo,moja ljubav,ja bih sve sada da ostavim i tebe da ljubim.Željan do boli tvojih usana.Volim te ljubavi moja

09.05.2006.
Pusti budalu,ti njemu samo fališ i on te jako voli.
08.05.2006......ona što miriše na proleće života.Samo bih sekund,minut,samo bih sat,godinu,samo život cijeli da stoji kraj mene.laku noć moja pronađena srećo.

Samo da znaš da sam tu.Samo da znaš da si sa mnom.Ako nekad izgubiš sebe,obrati se meni,ja te uvijek imam.Ja te uvijek volim.

07.05.2006.
Samo bih sada da te zagrlim.Onako jako.Sve bi tada znala,sve bi ti se reklo.Ima noći kada bolno fališ.laku noć voljena.


Dobro,eto,pa da;naše riječi.Volim sve naše.Volim tebe.Eh,kako mi fališ


Prekrasan dan u kojem će da mi jako fali moja prekrasnaljubav.Dobro jutro moja ljubavi.


06.05.2006.
Samo lagani poljubac i pogled na usnulu ženu koju volim,osjećaj sreće koji me ispunjava i sve je tu.Dobro jutro moja lepotice.Volim te

05.05.2006.
Hajde ljubavi,dan je prekrasan.Miriše behar,mirišeljubav.Hajde ustaj da se ljubimo.Dobro jutro moje usnenajdraže.

05.05.2006.
I ja nešto mislim i hoću i znam;trajat će to zauvijek.Laku noć srećo moja jedina.

Od boli zbog nemanja,do sreće zbog imanja.I samo ljubavi sve više i više za onu koja se imenom Vera piše.Zbog nje su moje noći uvijek tople.


04.05.2006.
Imaju pravo.Sreća uvijek ima isti oblik i različita imena.Mojoj je ime Vera.laku noć ljubavi,laku noć srećo moja, imenom Vera.

Znaš ,nekada ovako u noći zašutim i tada samo bljesak tvog lica predamnom,titraj tvog glasa u vazduhu,toplina oko srca.

Sunčano jutro,tvoja glava još od sinoć na mome krilu,moj zaljubljen pogled u tebe i samo tihi šapat;dobro jutro moja uspavana ljepotice,moja jedina ljubavi

03.05.2006.:
Ništa ja noćas ne bih osim tvoje glave na mome krilu,mojih prstiju u najljepšoj plavoj kosi.Ja tebe samo volim.Laku noć Vera,ljubavi moja daleka,ljubavi moja jedina.Ne moraš ništa,samo sebi šapni da me voliš.

Ima tamo jedna na jugu koju volim,ima tamo jedna kojujako volim,ima tamo jedna koju ludo volim.Ima tamo jedna Vera.

02.05.2006.
Najdraža moja,nemoj da ljutnja prekrije osmijeh.Iz njega čitam radost i sreću,iz njega vidim nas dvoje kako putem ljubavi kreću.


Najdraža moja skloni ljutnju sa lica tvog.Ne treba ona ni meni ni tebi.Samo mi jedno drugome trebamo.Najdraža moja laku noć.Ja tebe i sanjam i volim.Najviše.

Нема коментара:

Постави коментар