среда, 30. септембар 2009.

ZAŠTO BAŠ TI...PA ZATO

Pitala si se juče, a zašto ti,dokada će ovo trajati.I reče ti meni na chatu,odgovorio si mi već.Možda i jesam,al mogu i da ponovim
Zašto baš ti?

1.Zato što si se rodila, što postojiš,što znam da postojiš

2.Zato što ti je ime Vera, a ime Vera je najljepše na svijetu,u sebi nosi nježnost i čvrstinu,kada izgovaraš ime Vera imaš osjećaj da zajedno sa tobom to izgovara i milioni onih koji ili osjetiše ili tražiše Ljubav.

3.Zato što što voliš buredžike i čokolade od kokosa pa ih onda zajedno dijelimo kao naše prepoznato blago

4.Zato što znaš da primaš Ljubav,zato što se ne bojiš niti te je strah Ljubavi

5.Zato što imaš crvenu limuzinu sa kojom nikada ne kasniš, sa kojom sustižeš vrijeme

6.Zato što kada mi spavaš na ramenu napućiš usne i onda meni ne treba ni san niti išta drugo, samo tebe da gledam,samo da znam da jesam tu

7.Zato što kada biraš glavicu luka u samoposluzi biraš je sa ljubavlju kao što mogu samo oni koji Ljubav imaju u sebi

8.Zato što si čarobnica pa tvoj dodir odmah pretvara kitu u kurac

9.Zato što braniš i čuvaš mrave iz šumice na Ublima od mene, zato što braniš i čuvaš mene od samoga sebe

10.Zato što si riječi tokmak dala novo značenje,pa ja sada volim biti tokmak,onaj Tvoj tokmak

11.Zato što ne praviš gramatičke greške i tvoja slova i riječi su bistre i jasne,tople i sjajne,nezaboravne

12.Zato što si jedinstvena,drukčija,neponovljiva

13.Zato što Voljeti Tebe, ljubiti Tebe znači pronaći sreću, znači biti odabran, znači doseći vrhunce koje svi mi tražimo kročeći putevima života

Ja tebe Volim Vera

Нема коментара:

Постави коментар