среда, 30. септембар 2009.

ja tada nisam znala 30.juli 2004.

a tada nisam znala
da će te usne da me ljube,
da će te ruke da me miluju
da će te oči da me gledaju.

Ja tada nisam znala
da će tvoje usne jednoga dana reći,
Vera, volim te,
nedostaješ mi,
dobro jutro ljubavi,
laku noć voljena.

Ja tada nisam znala
da će mi tvoje rame biti jastuk,
tvoj dah neophodni vazduh,
tvoje ruke gudalo moga tela,
tvoje usne izvor životnih želja.

Ja tada nisam znala
da će tvoje oči biti moje ogledalo,
da će tvoje oči biti moji prozori,
da će tvoje oči biti vrata ljubavi,
da ću u tvojim očima da se izgubim.

Ja tada nisam znala
da je ljubav pokucala,
da ću da se zaljubim,
da ću svoje želje da promenim,
da ću srce ponovo da otvorim.

Ja tada nisam znala
da sam u stvari tebe čekala.
ja tada nisam znala
da sam te dočekala.

Нема коментара:

Постави коментар