среда, 30. септембар 2009.

DANAS

Rođendan je danas mojoj dragoj Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Žao mi je što nismo rođeni istoga dana iste godine,znam, sasvim sigurno znam
bila je najljepša beba tog dana petog u mjesecu desetom,rođena da bude najljepša

Rođendan je danas mojoj dragoj

Ne znam kako ali znam, slavila je svoj peti rođendan petoga dana u mjesecu desetom sa zlatnim kikicama, sa osmijehom na licu koji je govorio, gledajte me, ja sam tu.Nije me jos bilo,ne znam kako al znam, ona je cekala mene

Rođendan je danas mojoj dragoj

Slavila je svoj deseti rođendan sa poklonjenom lutkom u ruci i dušOm koja se tek otvarala i svijet uljepšavala. Znam , toga sam dana u parku crtao kredom na zemlji lik djevojčice iz svoga sna.Imala je plavu kosu i zelene oči,jedva sam našao zelenu boju oči da joj nacrtam oči.

Rođendan je danas mojoj dragoj

Slavila je svoj dvadeseti rođendan, prekrasna djevojka sa morem ruža u rucu, i svatko ko bi joj je donio, rekao bi, ruža za ružu,i svakome su caklile oči od strepnje i nade.A ja, ja sam toga dana tamo u istom parku objašnjavao svojim drugarima, da plavo i zeleno jesu najljepša kombinacija,oni su me čudno gledali al nisu ništa rekli, znali su da sam tvrdoglav i da me ne mogu ubijediti u nešto drugo.

Rođendan je danas mojoj dragoj

Slavila je svoj dvadesetpeti rođendan, sada već žena, držala je u ruci djevojčicu koja joj je šaptala, mama sletan ti lođendan,....a ja, ja toga dana nisam izašao iz kuće,nije mi se dalo, zvali me u bioskop, šta ću ja tamo tog dana,znam već tada sam znao da taj 5 tog mjeseca desetog meni jeste važan. Ne znadoh zbog čega, al znaodoh da jeste

Rođendan je danas mojoj dragoj

I dalje je slavila rođendane. ona je brojila godine,godine nisu brojale nju.Ona bi rekla danas je moj trideseti, godine bi rekle, ne dvadeset i peti, ona bi rekla danas je moj trideseti peti, godine bi rekle , ne dvadeset i peti.A ja,ja sam svakoga petog tog mjeseca desetog lutao ulicama tražeći nešto čije ime nisam znao, znam samo da nemir je bio u mojoj dusi,znam samo da ime joj nisam jos uvijek znao, al jesam da ona meni fali


Rođendan je danas mojoj dragoj

I prije dvije godine slavila je svoj rodendan, nas dvoje jos tada nemasmo lik nas, jos uvijek tada nisam znao da dodir njen u meni budi sve, jos uvijek tada nisam znao da njen pogled u meni stvara spokoj, jos uvijek nisam znao da okus njenih usana nalik je najslađem medu,al znadoh tada da postoji ona, znadoh već tada, da vežu nas isti ljubavni konci

Rođendan je danas mojoj dragoj

Slavila je njen zadnj dvadeset peti rodendan zajedno sa mnom.Ljubav je nasa bila u cvatu, sve tada vec ja sam znao, da ona sudba moja jeste, da sa njom srecu dijelim, da Ljubav nasa jeste odabrana, da Volim je, da Volim je, uvijek i zauvijek

Rođendan je danas mojoj dragoj

Sretan ti rođendan Ljubavi, sretni ti svi rođendani na kojima nisam bio, i poklon kad ti dajem ja sebican bii cu, ja dajem sebe i sve od sebe tebi, nek budem tvoj, uvijek i zauvijek.

Нема коментара:

Постави коментар