среда, 30. септембар 2009.

TEBI

Vrt sa najljepšim ružama.I u njemu ona zbog koje jesu najljepše, zbog koje jesu najmirisnije, zbog koje se zovu ruže. Zaspao sam sinoć prije tvog SMS. I
Onda se probudio, tamo negdje oko 4, pročitao, vidio te pred sobom, slika je bila tako upečatljiva,tako živa, I osmijeh je bio na licu, I mir u duši, I kao da
Lagano sve u meni je dobilo svoj smisao,I sve se smirilo, postoji samo osjećaj sreće. I jutros kada sam dobio tvoj sms, opet sam vidio tebe, kafa
I ti pored peći (ne znam kakva je, a kao da je mogu vidjeti) I toplina u meni, I tada mi se čini da meni više ništa ne treba, sve ono što želim, što hoću, tu je
Moji snovi, moja stvarnost, moja Ljubav, I Ona.


Tako nekad poželim, baš ovo da ti kažem.Pričamo mi na chatu često I svašta,I juče smo, I razmišljali I upoređivali, zaključivali.Ne znam ja da li ono što kažem ja ima uvijek smisla, ne znam ja kako bi sve to bilo, osim što baš j
Edno znam, ti jesi moja jagoda, posebna, jedinstvena, neusporediva. Jesi.


Vrijeme je pomalo kišno, onaj jug što ga ja spomenuh, nestao, sada sam otvorio mail, .Vidio sam I Ljubav koju mi šalješ, osmijeh na lice stavio,
E, sada malo lažem, cijelo je vrijeme tu, osmijeh zbog tebe, osmijeh zbog nas, osmijeh zbog ljubavi, zbog darivanja I primanja, zbog sreće i
Radosti, ma jednostavno osmijeh. Nije važno što te danas nema, uvijek je najljepše kada te ima,a opet znamo svaki dan je naš dan, I mi ćemo naći nas
A ja bih tako rado svoju jagodu sada zagrizao

I Just Want You to Know

I just want you to know…
How important you are to me,
Knowing that you care and understand me,
…that you trust and believe in me.

I just want you to know…
How wonderful it is having you as a lover,
Knowing that you are always there for me,
…that you will always be my friend.

I just want you to know…
That I know how wonderful you are,
…that I do care,
…and that I do love you.

I just want you to know.





Samo želim da znaš

Samo želim da znaš
Koliko važna si meni
Znam kako brineš I razumiješ mene
….znam imaš povjerenje I vjeruješ mi

Samo želim da znaš
Kako je čudesno imati tebe kao svoju voljenu
Znam uvijek si bila pored mene
…znam u tebi uvijek imam prijatelja

Samo želim da znaš
Da ja znam kako si čudesna
Da ja za tebe brinem
Da ja tebe tako, jako, jako Volim

Samo želim da znaš

Нема коментара:

Постави коментар