среда, 30. септембар 2009.

POSVEĆENO TEBI


Najdraža moja
Danas je tačno 611 dana od kako sam tamo,kako to sada izgleda davno,jedne tople julske noći,onako zujajući po internetu naišao na tebe,pisalo je ........i znam samo da od te tople julske noći više ništa nije isto.I možda proljeće stavrano budi u nama neke nove strasti,želje i potrebe da se nešto što je toliko puta rečeno još jednom u jednoj drugoj formi iskaže.A možda nije stvar u proljeću nego samo u duši i srcu koje traže svoje.

Najdraža moja
Za ovih 611 dana koliko traje naša bajka,otkrih da postoji svijet iz mašte,da i od snova može da se živi,da snovi i postoje zato da bi bili dosanjani,da nekada u retkim životnim trenutcima nestaje razlika između snova i stvarnosti i stvarnost postaje ljepša od snova,a snovi su tu samo da nas podsećaju na stvarnost.

Najdraža moja
Za ovih 611 dana otkrih da tamo na jugu postoji žena sa kojom je sve lako,sa kojom kada pričaš sati teku kao sekunde,da tamo na jugu postoji žena čiji jedan dodir u tebi izaziva strast,da tamo na jugu postoji žena sa kojom zajedno tamo neke daleke gradove pretvaraš u oaze sreće,da tamo na jugu postoji žena sa kojom život postaje ljepši od života.
Najdraža moja
Uz tebe otkrih da moje rame jeste stvoreno da na njemu leži najljepša plavokosa glava.Uz tebe otkrih da kada nježnost i ljubav pretvoriš u seks on postaje najljepši nektar od koga nikada nisi trezan,uz tebe otkrih slast poljupca ljubavi,uz tebe otkrih ženu sa kojom mogu sve.

Najdraža moja
Znam nekada tamo daleko kada ja budem među dženetskim hurijama a ti među anđelima i kada od naših tijela ostane samo prašina,znam,pouzdano znam da misao moja o tebi,da moja želja za tobom,čežnja i radost koju mi pružaš ostaće da lebdi u zraku čekajući neku novu dušu da joj podari sve ono što ti meni jesi.Ja volim da mislim da je tako,ja hoću da je tako.

Najdraža moja
Ja tebe Volim ,i ništa ti više osim toga neću reći.

Нема коментара:

Постави коментар