среда, 30. септембар 2009.

DO KADA ĆE NAŠA LJUBAV TRAJATI

upita ti sebe dokada će naša ljubav trajati?Možda sam i na to odgovorio,možda jesam , al mogu da ponovim
Dokad će naša Ljubav trajati?

1.Dok ja ne umrem (onda ćeš ti našu Ljubav da živiš za nas oboje)

2.Dok ti ne umreš (onda ću ja da živim našu Ljubav za nas oboje)

3.Dok oboje ne umremo (onda ćemo nas dvoje da se preselimo u naš drugi život, tamo ćemo da imamo sina i kćerku, tamo ćemo da šetamo obalom sa rukom u ruci)

4.Dok nas ne otkriju (onda nećemo biti tajni nego javni ljubavnici)

5.Dok ne dođe smak svijeta (onda ćemo nas dvoje biti među onim odabranim koji će da se ukrcaju u Noinu barku i nastave da grade novi život i za nas i za one koji dolaze poslije)

6.Dok ti ja ne dosadim i dok ti moja Ljubav ne postane teret (a ja ću svaku novu zvijezdu sa neba da skidam Tebi tražeći puteve koji vode ka Tebi)

7.Dok ti meni ne dosadiš i dok mi tvoja Ljubav ne postane teret (malo humora nije naodmet jer naravno ovo je nemoguće, prije će sunce izaći ujutru na zapadu nego što će se ovo desiti)

8.Dok drugi za nas ne kažu evo ih, postali odrasli i ozbiljni ljudi(a neće nikada, jer oni ne znaju da odrasti možeš samo ako nikada ne zaboraviš igrati se "limuna i narandže" jer oni ne znaju da ozbiljan jeste samo onaj koji kroz smijeh i radost progovara)

9.Naša će Ljubav trajati zauvijek (hoće,nemam što dodati na ovo)

Ja Tebe Vera Volim

Нема коментара:

Постави коментар