среда, 30. септембар 2009.

Da, u pravu si,imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena, u njoj te čeka muškarac koji te voli, u njoj su mirisi ljubavi jači od mirisa belih krinova, u njoj nas dvoje imamo sve,i zelene zavjese,i posteljinu od crvenih cvetova i šareni kockasti stolnjak i drvene police na kojima stoje zaljubljene mede.

Da, u pravu si, imamo mi našu kuću,u njoj me čeka moja voljena žena,u njoj te čeka muškarac koji te voli, u njoj je miris jutarnje kafe sa sladom od dodira ruke,u njoj mirišu špageti i čaša vina je na stolu,u njoj smo nas dvoje pijani od ljubavi


Da, u pravu si imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena, u njoj te čeka muškarac koji te voli,u njoj je krevet,drven i plavi,u njoj krevet dovoljan za nas dvoje, u njemu ljubav i strast,u njemu opet samo nas dvoje.


Da u pravu si,imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena,u njoj te čeka muškarac koji te voli,u njoj je uvijek pjesma i smijeh, u njoj se sluša Vlado Georgijev i još poneko obojema drag.


Da u pravu si, imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena, u njoj te čeka muškarac koji te voli,i roštilj, dva kamena i jedna rešetka,i skrovita plaža tamo na jugu


Da u pravu si, imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena u njoj te čeka muškarac koji te voli,i poljupci slađi od meda, i zagrljaj jači od jačeg, i kosa plava na ramenu stvorenom za nju

Da u pravu si, imamo mi našu kuću u njoj me čeka voljena žena u njoj te čeka muškarac koji te voli,u njoj je fotelja na kojoj ona spava, i tihi šapat ljubavi.


Da u pravu si,imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena u njoj te čeka muškarac koji te voli,naša je kuća prizemna široka,u svaku sobu kada uđeš naći ćeš tragove nas dvoje,crnu rolku,crveni karmin, majicu na v.


Da u pravu si, imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena u njoj te čeka muškarac koji te voli, u njoj mi sve možemo, u njoj nam niko ništa ne može,i ništa nije nemoguće i ništa nije nestvarno, u njoj si ti moja žena a ja tvoj čovjek,u njoj mi živimo život stvoren samo za nas dvoje.


Da u pravu si,imamo mi našu kuću, u njoj me čeka moja voljena žena, u njoj te čeka muškarac koji te voli,u njoj je samo jedan svijet,tvoj, moj, Verin , Zlatkov,Naš,u njoj su snovi stvarnost, u njoj mi spoznasmo da život može da bude tako lijep.


Da u pravu sam, ja volim našu kuću, ja Volim tebe Vera


Нема коментара:

Постави коментар