среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE SMS PORUKE KOJE MI JE POSLAO

-Oči mi malo umorne a želje tako budne i svježe.Ja bih noć vatre sa tobom,ja bih da nas plamen one naše strasti grije,ja bih da očima tek zora da odmor,ja bih da svijet bude moj,ja bih tebe pored sebe.Laku noć ljubavi moja,ja bih da te ljubim

-Dobro jutro ljubavi moja,ako ti se učini da te netko gleda iz prikrajka,znaj to su moje oči,ako ti se učini da čuješ korake pored sebe,znaj to su moji koraci,sve bih htio ovog jutra,tebe bih htio ovog jutra,ti si moje sve.

-Odavno sam ja već u krevetu,upaljen televizor a oči gledaju u plafon i predamnom slike nas i misli samo o nama,i jedino što bih sada želio je da nekako zaviriš u moje srce i dušu da vidiš koliko te volim.Beskrajno.Laku noć ljubavi,laku noć moja jedina.

-Volim boju zlata,vidim tada njenu kosu,volim bijelu boju,zabljesne me tada bijelina njenog tijela,volim zelenu boju,izgubim se u dubini njenih očiju,volim plavu boju,pod nebeskim palvim svodom ja je ljubim,volim crvenu boju,usne njene trag na meni ostavljaju,volim tebe,u tebi su sve boje svijeta koje meni trebaju....sa tobom ja pronađoh boju ljubavi.Laku noć ljepotice moja,laku noć moja najdraža.

-Mala sobica,čujem zvuk nekog bezimenog potoka,dva spojena kreveta i misao u meni.Kako bi malo trebalo do potpune sreće;tvoj glas na vratima,tvoj lik ispred mene,tvoje tijelo pored moga,jedan jastuk,jedno rame,jedan pokrivač,naš zagrljaj,zajednička sreća.Tako malo fali,tako mi jako fališ.Laku noć ljubavi moja,laku noć čežnjo moja beskrajna.

-Samo uroni noćas u moje oči i sve ćeš zanti.Vidjećeš plamen ljubavi upaljen tvojim srcem,vidjećeš stast i žudnju za tvojim tijelom,vidjećeš splav sreće,ne njemu ti pored mene,vidjećeš osmjeh tvojom rukkom nacratn,vidjećeš mneki i nežni jastuk samo za tvoju prekrasnu glauvu skrojen,i ne boj se ništa, ako se nekad izgubiš samo ogledj u moje oči ,naći ćeš tamo sebe,kao vila u carstvu koje samo njoj peipada.Laku noć ljubavi moja ,ja tebe volim.

-Što bih ja noćas sve htio,sa tobom opojno vino piti,medne ti usne ljubiti,pred tobom jako blesav biti,sa rukom tvojom u mojoj ruci pustim ulicsms grada šetati,tijelom svojim ljubav ti pjevati ,šta bih ja noćas sve htio,ja bih samo tebe i ništa više i ništa drugo.Laku noć željo moja,laku noć srećo moja

-Moj nježni cmokić u tvoj mirisni pičić,da glavica više ne boli,da znaš da te ovaj tokmak jako voli:kiss:
-Kada bi ti samo znala kako bih ja makar minut tebe,makar centimetar tebe,makar kilo tebe,makar V od tebe,makar svu tebe .Volim te

-Noćas mi reci da me voliš,tvoje reči hrane mi srce i dušu,noćas mi reci da sam tvoj,tvoje su riječi ukras života mog,noćas mi govori nježne ljubavne riječi,one su izvor moje rijeke snova,noćas budi samo moja,pusti da tren taj pretvorim u svoju vječnost,noćas mi tako jako fališ.lkaku noć ljubavi moja,ja tebe volim više od svega ,ja sa tobom živim svoj san.

-Ti si moje praskozorje,moje užareno podne,moj tihi suton,moje magično veče uz svijeće,ti si moj odmor,moj osmijeh,moja misao,ti si moja sanjana,ti si moja dočekana,ti si moja ljubav.laku noć moja najljepša,moja jedina,volim te,volim.

-Još uvijek mi tvoja glava na ramenu,još uvijek moji prsti klize po tvojem tijelu,još uvijek osjećam tvoj miris,da mi te je bilo još samo pet minuta,da mi te je bilo makar ovu noć,da mi te je makar čitav život moj.Sa tobom sve postaje drugačije,slobodnije,ljepše,vrijednij.Laku noć ljubavi,ti si moje najljepše što imam i što sam ikada imao.

-Pitala si me noćas zašto mi se sviđaš.Zbog mirisa tvoga tijela,zbog grimase koju praviš sa usnama svojim,zbog pogleda na tebe kada stojiš u daljinizbog tvojih čvrstih grudi,zbog zamišljenog izraza koji imaš za kasom dok pare brojiš,zbog načina kako kosu češljaš,zbog crne potkošulje u kojoj izgledaš tako strasno,zbog toga što si najljepša na svijetu.laku noć moja Prelijepa,mirisi tvoji su svuda oko mene i u meni.


-Kada te vidim bit ću u prvom nebu,kada te dodirnem u drugom nebu,kada te zagrlim u trećem nebu,kada te poljubim u četvrtom nebu,kada nas strast tijela obuzme u petom nebu,kad spustiš glavu na moje rame u šestom nebu,sa tobom pored mene ja jesam u sedmom nebu.Sa tobom ljubavi ja otkrih,ja dodirnuh sva svoja neba.Laku noć ljubavi moja,laku noć moj vodiću kroz nebeska prostranstva.

-Znaš li da kada se zagledam u daljinu,ja zapravo tražim tebe,znaš li kada iznenada zastanem,ja zapravo tražim odjek tvog glasa,znaš li da kada sanjam,moji snovi znaju samo za tvoje ime,znaš li da uvijek sjedim sam u kafani,čekam tebe i čuvam ti mjesto,znaš li da kada raširim ruke,ja tebe dozivam u svoj zagrljaj,znaš li da kada ti kažem laku noć,ja tebi govorim,volim te beskrajno,ja hoću život sa tobom da živim.laku noć moja prelijepa.

-Vodi te sada na sniježne planine,na mirna jezera,vodim te kroz riječne kanjone ,u guste šume,samo zaklopi oči,daj mi ruku i prepusti se,idemo ti i ja da plovimo našim letećim ćilimom.Laku noć ljepotice moja bajna,laku noć srećo moja.

-Ja danas pričao sa tobom,meni malo bilo,ja se danas smijao sa tobom,meni malo bilo,ja danas te ljubio riječima,meni malo bilo,ja te u mislima zaljubljeno gledao,meni malo bilo,uvijek mi te malo,i da sam svaki tren sa tobom bilo bi mi malo,malo bi mi bio samo jedan život sa tobom.Laku noć moj nemiru,moj svemiru,moja voljena.

-Dok osječam kišu u zraku,oči moje svijetle u mraku i vide samo tebe blistavu i sjajnu,zagrljajem izvezenu,poljupcima išaranu,meku i toplu,na ramenu mome naslonjenu ,i ništa mi više ne treba,sve moje je tu.Laku noć moja predivna ljubavi

-Kažu da kiša pozitivno utiče na potenciju.Što bi se mi danas jebaliiiiiiiiii

-Ponekad samo sjedim i šutim,oči me odaju,ja sanjam tada tebe.Ponekad stojim i pričam o nečem sasvim nevezano,glas me odaje,ja mislim tada samo na tebe.Ponekad pišem nekakav dopis il' molbu,sasvim nevažno,ruke me odaju,ja u sebi pjevam pjesmu za tebe.Ponekad ne sanjam,ne mislim,ne pjevam pjesmu tebi,tada......e,tada sam najsretniji,ja tada tebe ljubim,držim u naručju,ja tada sa tobom život dijelim.Laku noć moja dosanjana ljepoto.

-Kao zvijezda koja sija da bi znao pronaći svoj put i sreću na putu.Ti si moja zvijezda.

-Čekam te,tvoje usne medom polivene,čekam te,tvoju kosu suncem obasjanu,čekam te,tvoje ruke nježne,razigrane,čekam te,tvoje tijelo ,meko,baršunasto,strašću natopljeno,čekam te,glasom svojim da mi kažeš,čekam te cijeli život dok te srcem svojim ne pronađoh ,čekam i ovu noć da prođe ,da mi budeš bliže.Laku noć ljubavi moja prekrasna,ljubav je moja uvijek sa tobom,ljubav te moja uvijek čeka.:kiss:

-Jutros mi se još spava,ja bih sa tvojom glavom na mom ramenu,ljubi mi se jutros,ja bih tvoje usne da ljubim,svašta mi se nešto jutros hoće,tebe mi se hoće,samo tebe.Dobro jutro ljubavi moja,što bih ja da je ovo jutro naše

-Dan je lep jer ga tvoje oči gledaju,dan je lep jer znam da postojiš

-Hodam,pričam,mislim na tebe,volim te ljubavi moja


-Vjetar mi noćas donosi tvoj glas,nebo je tamno a ja opet vidim svoju zvijezdu,noćas ću nečujno tvoje ime da izgovaram,noćas su sve moje želje stopljene u jednu,noćas bih samo jedno,da si pored mene,da te gledam u oči i šapčem ti,ja tebe volim,volim i volim.Laku noć ljubavi moja,sve moje je tamo sa tobom.

-VOLIM TE,kako sam ja sretan uvijek kada ti ovo kažem.Sretan što te imam,sretan što te volim

-Više ne grmi ,al' neka te u mom zagrljaju,neka te jutros,neka te uvijek,neka te barem dok ima nas.Dobro jutro jutro moje,dobro jutro ljubavi.

-Htjedoh ti reči ove kišne noći,jako,jako te voli tvoj stihoklepac i samo o tebi,o nama misli ovaj tvoj pijevac,i nije mu više uopšte važno ako nekad ispadne pred tobom i krelac,ljubav je razlog ,u ljubavi i zbog ljubavi sve možeš biti,i osmijehnuti telac i tvoj ljubavni jebac..Laku noć najposebnija od svih posebnih i svih drugih žena ,ja samo u ovoj kišnoj noći hoću da ti kažem da te tako jako volim.

-Dobro jutro spavalice,sanjalice,ljepotice,moja kraljice,ja se noćas probudio,našao te kraj sebe,osmijehnuo se kao što može samo zaljubljen čovjek,ljubio te ,nježno i tiho milovao pazeći da te ne probudim ,ništa mi više nije trebalo,sve je bilo tu.Bila ti.

-Ponekad ne znam dal' svaka moja rima dođe do srca tvoga,al' dobro znam da izlazi čista i iskrena pravo iz srca moga,ponekad ne znam dal' čežnjom il' željom zovem osjećaj boli,al' znam da to postoji samo onda kada se istinski voli,ponekad ne znam dal' da čekam il' tražim tebe,al' dobro znam,uz tebe ja pronađoh i samoga sebe,ponekad čini mi se ništa ne znam osim da ti i sve tvoje darovaste meni radost i sreću koju ja sada imam.Laku noć ljubavi moja jedina.



-Odoh bježati iz ove nedjelje .Raširit ću ruke i čekati te,kada dođeš budi glasna,budi bučna ,ako treba budi,i naravno ljubi.Zagrljaj je samo za tebe,sve što imam tebi pripada,ja tebe volim moja ljubljena .Laku noć mila moja.

-Vidim zvijezdu koja sija,na njoj piše ime tvoje,vidim zvijezdu odmah do nje na njoj piše iome moje,vidim mjesec što se smješka,okom zlatnim namiguje,vidim sreću,radost,vidim ljubav u zvijezdama zapisanu,baš nas dvoje okružuje.Laku noć ljepoto moja ,ja sa tobom nađoh puteve zvjezdane

-Samo na TEBE mislim,TEBE VOLIM :kiss:

-U dalekoj zemlji Dembeliji-Jebeniji,živješe princ i njegova princeza bajna .Dvorac im biješe od zvijezda zlatnih,hraniše se samo poljupcima slatkim,voziše se na nebeskim oblacima,imali su svoju biblioteku i u njoj knjige od snova ,jutra su dočekivali u krevetu pravljenom od ljubavi,prekriveni laticama ruža što radost znače.U zemlji dembeliji-Jebeniji prins i princeza nađoše jedno drugo,našođe sreću.Laku noć princezo bajna,kraljevstvo tvoje neka bude ljubav.

-U pogledu tvome ja vidim bulkin crveni cvijet,u pogledu tvome ja vidim tihi leptirov let,u pogledu tvome ja vidim čitav svoj svijet,u glasu tvome ja čujem,osječam mir vojvođanske ravnice,u glasu tvome ja čujem radosni pjev malene grlice,u glasu tvome ja čujem zov morskih sirena,ja čujem glas zanosne ljepotice,a tijelo tvoje i ruke dodir,za mene znači spokoj i mir,za mene znači strast i uzavreli nemir.Ti meni značiš ljubav,sreću,život,ti meni značiš sve.Laku noć ljepoto moja voljena.

-Čuvat ću te kao kap vode na dlanu,kao melem koji privijaš na ranu,pazit ću te kao cvijeće u mirisnoj bašti,kao dugu obojenu u snovima i u mašti,ljubit ću te nježno kao sunce bijeli kamen,ljubot ću te strasno kao da sam vatra i njen žarki plamen,volit ću te punim srcem,dušom čistom,volit ću te ljubavlju beskrajnom.Laku noć moja Prelijepa,laku noć sve moje.

-Okreni lice preme meni da mi sunce zasja,nasmij se da osmijeh tvoj razbudi mi dušu,usne primakni da doručak moj bude med sa tvojih usana,otvori oči da ti kažem dobro jutro Ljubavi,volim te volim

-Kao kada ti fali dio samog sebe,baš mi tako fališ .Volim te, beskrajno te Volim

-I dođe mjesec januar i u njenom srcu ja vidim ljubavni žar,i znam doći će proljeće i mjesec maj ,zelene oči i blisatavi sjaj,i topli avgust,ljeto i more i naše nove jutarnje zore i oktobar sa zlatnim jabukama i našim mednim poljupcima,i u svakom mjesecu,svakome danu,bit ćemo Mi,Nas dvoje,sretni što imamo našu pjesmu ljubavnu.laku noć ljubavi,ja tebe tako jako volim,ja tebe tako jako trebam.

-Pokoja kap kiše padne a ja mislim na tebe,topla kafa ispred mene,a ja mislim na tebe,ljudi promiču ispred mojih očiju a ja mislim na tebe,taktovi Gibonijeve pjesme se čuju,a ja mislim na tebe.Dobro jutro ljubavi,dobro jutro srećo moja.

-Dok čekam avion da ti i ovo kažem,za minut sa tobom prešao bih milion kilometara,u minutu sa tobom doživim sve što mi treba i još mnogo više .Volim te jako,jako te volim.

-Hodaš li ulicom svoga grada sama,šapni moje ime,i bit ću tu,sa tobom,nestat će tama,sjediš li samau cvjetnom parku,pomisli na me i bit ću tu,sa tobom,bilo po danu ili po mraku,treba ti netko zbog sreće il' tuge,pogledaj u nebo i znat ću tu sa tobom dijeliti dane i noći duge,samo poslušaj dobro,u svakom tvom dahu,usvakom koraku,čuti ćeš ljubav moju,ona te prati,ona ti pruža ruku.Laku noć moja predivna ljubavi,uvijek sam sa tobom.

-U hladnoj noći kad likom svojim u meni vatru pališ,ti meni jako fališ,u danu kad sunčevi zraci budu pomalo sneni,ti jako fališ meni,ujutro kad moje misli prave slike i pitaju se što li ti sada radiš,ti meni tada jako fališ,ja znam da riječi fališ i voliš su samo dvije obale iste rijeke imenom ljubav.Nas dvoje plovimo našom rijekom Ljubavi,rijekom koja ima svoj izvor a nema ušće.Kako će beskraj imati ušće?Laku noć Ljubavi moja Prelijepa.

-Gledam neku tužnu seriju,baš onakotužnu,zapamtio sam jednu rečenicu,sada znam zbog čega se pjesme pišu.I baš je tako,baš znam zašto se pjesme pišu.Uz tebe naučio,sa tobom naučio,zbog tebe naučio,ti me naučila.Samo,ima tu još jedna stvar,tebi pjesma ne treba,ti sama si pjesma.Laku noć ljubavi,ja bih samo da ti kažem koliko te Volim.

-Vidim te pred očima mojim,vidim te u rukama svojim,sa cvijećem u kosi plavoj odsjajem noći u oku sjajnom,mirišem tebe i dušu i tijelo,osjećam kako je sve umeni postalo vrelo,i čežnja za tobom toliko jaka,i bolna a opet slatka,sve se to zove Ljubav,a ljubav si ti sve tvoje.Laku noć moja Prelijepa.

-Gledam noćas onako zamišljeno u plafon i pitam sebe šta sve ja volim.
Znam,volim da gledam zelenu rijeku,
volim da gledam oblaka trku,volim miris ruže i bebu malu dok uči da puže,
volim okus baklave slatke i pitu što ima kore tanke.
I onda opet osmijeh na lice ,
a nju?voliš li nju?
Ehh,ne ide ona u ovaj red ,
ne ide ona ni sa kim u red,
nju Volim najviše,
nju Volim više od najviše,
nju Voli sve moje,
nju Volim i Volim.
Laku noć ljubavi,jako mi fališ.:kiss:
20.12.2006.

-Pitaše mene jednoga dana;a znaš li ko je najljepši na svijetu?Znam,rekoh im.A znaš li ko se najljepše ljubi na svijetu?Znam i to.A znaš li ko ima najblistaviji osmijeh?Znam,naravno da znam.A ko u svom dodiru ima svu nježnost svijeta.Znam,to jako dobro znam.Pa dobro sveznajući čovječe,reci nam ko je ta.Ehhhhhhhh,pa ONA,JEDINA,PRELIJEPA,MOJA,VOLJENA.Laku noć ljubavi,sa tobom je sve pjesma,ti si moja pjesma.

-Tražio sam danas miris tvoje kose u magli bosanskih planina,tražio sam danas pogled tvojih zelenih očiju u kanjonima bosanskih rijeka,dozivao sam te danas nečujnim glasom,dozivao sam te mislima,slika tebe mi igrala pre očima,danas si mi falila,uvijek mi fališ,danas sam te volio više nego juče a manje nego sutra i tako iz dana u dan i uvijek i zauvijek.Laku noć ljubavi moja,laku noć čežnjo moja

-Noćas bih da samo sjedim pored tebe,da slušam ti glas,da u oči te gledam,noćas bih rukom da sklanjam pramenove kose sa čela tvoga ,noćas bih tvoju toplu ruku u mojoj ruci,noćas bih ljubac koja govori nježnošću,noćas bih tvoju dušu sebi da uzmem,noćas bih da spojim dva srca u jedno koje kuca u ritmu sreće.Laku noć ,ja tebe jako,ali baš jako volim.

-pusti me noćas da te zagrlim i znat ćeš sigurna si i znat ćeš voljena si .Pusti me noćas da moje ruke klize tvojim tijelom da strast zajedno budimo da pijemo poljupce iz pehara naše ljubavi.Pusti me noćas da te ukradem da budeš moja,pusti me ,ja tebe volim.Laku noć ljubavi,laku noć sve moje.

-Ja malo kod tebe,ja bih puno kod tebe,ja bih tebe kod sebe,ja te jako,jako VOLIM.

-Ne da mi se ustati,vani kiša,ja ispod pokrivača,poluzatvorenih očiju gledam neki film,zove se Slatka Irma,a misli mi kod moje slatke Vere,osmijeh na licu zbog nje.Ne bih jutros da ustajem,samo bih tebe da preselim kod sebe.Dobro jutro ljubavi,dobro jutro željo moja.

-Noćas bih zajedno da budimo strasti u nama,noćas bih usne da ti ljubim,noćas bih grudi da milujem tvoje,noćas bih da sam u tebi,noćas bih da šapćem ti Volim te.Laku noć ljubavi,ja tebe sanjam,ja tebe živim .

-Jutro tmurno i kišno i sve nešto mislim kako bi ga nas dvoje danas pretvorili u prekrasno juro.samo ti se uvučem ispod pokrivača i poljupci krenu,i sunce se pojavi u našim srcima i duši.Volim te ljubavi,dobro jutro srećo moja.

-Svašta ti ja ne znam,ono što znam je da sam poželio da ti kažem da te volim.....da,to jako dobro znam,volim te

-Samo mi te tri slatke riječi u glavi.Volim te beskrajno.Dobro jutro ljepoto moja.

-Sa tvom rukom u mojoj ruci,ja bih ivot zvao pjesmom.Laku noć ljubavi moja,volim te beskrajno

-Dobro jutro ljuavi moja,samo da te zagrlim,samo da te poljubim,samo da ti kažem da beskrajno te volim

-Cijelo se jutro protežem,na televijziji neka španska sapunica,pogledam minut....i onda opet ti upadaš u glavu,mozak,misli,sve izbacuješ,samo si ti tu,onda pustiš minuticu nešto drugo,i onda onako,silovito stavljaš sve na svoje mjesto i sve tako.Ljubavi,baš sam jutros kao mačak,ja bih svoju macu pored sebe.Ja bih tebe pored sebe.Dobro jutro željo moja,moja jedina,dobro jutro ljubavi.

-Ponekad u noći kao što je ova,kada mi onako jako fališ,poželim samo da si tu i da me pogledaš u oči .Sve bi tada znala,i koliko te volim ,i koliko mi trebaš,fališ,kolika je moja čežnja.Sve,baš sve,moje bi ti oči kazale.laku noć ljubavi,svaku svoju minutu ja imenom tvojim zovem.

-Probudi me tvoj glas,otvorim oči i vidim tebe,zelene oči i vitki stas,poljubac prvi u usne njene,pomislim tada,bože,kako su slasne,kako su medne,i neka je to samo san,ja znam baš takvim jutrom ja bih da počinje svaki dan.Dobro jutro ljepoto moja,,moja najdraža.

-U zori purpurne boje ona je okusa mirisne rose,ona je djevojčica bijelog lica i raspletene kose.U podne dok sunce juri ka zenitu,ona je moja dobra vila i ruke njene najljepše ljubavne šare pletu,a u predvečerje i sutone zlatne,ona postaje žena što postelju za nas dvoje pravi,od plahti boje meda i na njoj latice ruža izvezene.I padne mrak i noći postanu tamne,ona se pretvori u kraljucu što snove pretvara u bajke sjajne i sve je to ona,i ja nju baš volim,najviše što mogu,najbolje što znam,ja samo ljubav svoju mogu da joj dam,ja samo želim da nju čitav svoj život imam.Laku noć,Volim te.

-Laku noć ljubavi moja najveća,i samo ću ti večeras ovo reći,ti jesi moja čarobnica koja noć pretvara u dan,koja stavlja osmijeh na lice,ma ti si jedna,jedinstvena.I znam i kada umrem,moje će sjene tražiti tebe i neće naći smiraj dok makar ne dotaknu tvoju dušu.Do beskraja.

-Na sunčevu planetu,šarenome svijetu,preko mjesečevih mijena i od svih prekrasnih žena,na svijetlu sunca i sjaju mjeseca,na obali hercegnovog i kamenu mostara starog,u kapi kiše modre,u odsjaju crvenožute zore,u žuboru potoka i huku rijeka,na vrhu planine gledajući jesenje sutone,u svemu,baš svemu ja samo tebe vidim i niko mi ne mora reči,ja znam,ja osjećam,na svijetu ovom i onom,ja samo tvoj glas čujem,ja istinsku ljubav samo tebi dajem.Laku noć ljubavi moja,više od najviše ja volim tebe.

-Volim ponedeljke,kao da smo se vratili kući nakon puta i utrčali jedno drugome u zagrljaj.I onda stisak jaki,poljubac nježni,i šapat,falila si mi jako.Dobro jutro moja voljena.Ja tebe volim

-Živi kao ljepotica a zapravo je čarobnica ,dan pretvara u san,san pretvara u stvarnost,stvarnost boji samo ružičastom bojom,u stvarnosti od nje stvorenoj sve je jače,sve je intenzivnije,moja ljepotica a zapravo čarobnica sve može,ona stvara sreću.Ja mogu jedino da je volim .Ja nju volim beskrajno.Laku noć moja ljepotice,čarobninice,moja ljubavi

-Malo kladionice i puno tebe u svemu.A možeš da se dereš na mene,jašta ćeš kada znam biti tokmak.Eto,doručkovao mandarine umjesto janjetine i stvarno ljepše.Ma ti mene činiš sretnim.A volim te,ma volim te baš jako

-Cijelu sam te noć tražio,u polusnu čekao tvoj sms,nečujno te dozivao,trebao te.A jutro,ono je proljetno,ono traži život,ono bi tvoje usne na mojima,ono bi sreću,a sreća znači tvoju ruku u mojoj ruci.Dobro jutro ljubavi moja ,volim te.

-Večeras ću da te pustim da budeš sama sa sobom,samo ću da budem ti blizu sa svom onom ljubavlju koju imam samo za tebe.Laku noć moja voljena.

-Ja bih jutrom ovim srećom da te budim,ja bih jutro ovo osmijehom tvojim da zovem,ja bih kutro ovo da pretvorim u naš zagrljaj...ja bih...ja bih tebe.Dobro jutro ljubavi moja,ja tebe volim.

-Došla si mi u san.Tamo smo se gurali,čeprkali,na kraju sam te zagrlio i ne puštam te.Ti u mome zagrljaju i život jeste pjesma.Najljepša.Dobro jutro mila moja.

-Ja imam noćas za tebe jednu molbu,mene pusti u snove svoje,donijet ću ljubavi prepunu torbu,ja imam noćas za tebe drugu molbu,dođi u snove moje ponesi radost i sreću ono što jeste tvojhe,ja imam za tebe noćas treću molbu,prije nego što sklopiš svoje oči poslušaj vjetar što donosi moje riječi,ja tebe Volim ,ljepoto moja bajna,laku noć kraljice mojw duše i srca,princezo moja zlatna.

A ume moj dragi i da ne bude romantičan:
-Neću noćas da ti pjesme pišem,ja bih noćas koku da ti ližem,neka riječi budu noćas na odmoru trupe,ja bih noćas da ti bušim dupe,nemoj noćas da ti duša bude pusta,mjesto slova ja ću kurac da ti gurnem u usta.Ja bih noćas da te volim,ljubav da ti pričam svojim kurcem golim.Ljubavi laku noć,ja tebe sanjam ,ja tebe volim.

-Ja bih sada da se nečuno uvučem tebi pod pokrivač,da gledam smiješak na bijelome licu,da gledam usnule oči,da srce kuca jako jer ona koju volim pored mene je sada,ja bih kad sunčevi zraci otvore njene oči da uleti ona u moj zagrljaj.Dobro jutro moja draga,dobro jutro ljubavi.

-Sa rukom u njenoj ruci ja ničeg se ne bojim,samo ponekad podignem glavu ka nebu i Onog što sve može hoću da molim,da vječno traje predivni
san,da noć nikad ne zamijeni dan,da srce moje što dadoh u njenu ruku,zauvijek tu nađe svoju sretnu luku,da ljubav njena kraja nema,za moju ne pitam,njen lik je moja životna poema i samo još jedno od Njega ja pitam,nek osmijeh svoj pusti svaki put kad čuje laku noć,zna on,ljubav je moć što čini sretnim i mene i nju.Laku noć ljubavi,moj najljepši dosanjani snu.


Sva svoja proljeća,ljeta,jeseni i zime ja nađem

kad samo kažem tvoje ime,

svu radost svijeta i srećne plime ja osjetim

kad kažem tvoje ime,

ja znam da ne smijem naglas reći ime tvoje

umjesto glasa nek priča duša i srce moje.

I samo oslušni talase mora i njegove rime

to samo ono kao moj glasnik

ponavlja tvoje ime.

A u dubokoj noći

sa zvukom poput onog sa zlatnoga klatna

ćuti ćeš laku noć moja ljubljena

i znati ćeš

ti jesi voljena.
-

-Ima jedna slika,na slici ljepotica,ima jedna pjesma,u pjesmi njeno ime,ima jedan ples,ritam mu daje smijeh njen,ima jedna bajka u njoj samo dva lika,ima jedna ljubavnježna,glasna,bajna,strasna,ima jedna sreća,zajednička,ima jedna,samo jedna koju volim ja .Laku noć sve moje najdraže.

-U ovoj hladnoj noći mogle bi njene ruke da me griju,mogao bih u odsjaju njenog oka da vidim plamen što me grije,mogao bi njen vreli dah da osjetim na svojim usnama,moglo bi njeno tijelo da vatru stvori u meni od koje srce i duša izgaraju,u ovoj hladnoj noći sva toplina svijeta bila bi u meni da si noćas pored mene...moja ljubljena.Laku noć ljubavi,trebam te .

-Kafa u gradskoj kafani,stolice za stolom prazne,osim jedne,u njoj si ti,onako prelijepa kao što samo ti možeš biti,drugi te ne vide,pitaju se vjerovatno,zašto se smijem,ne znaju oni da je moja ljubav pored mene,ona kojoj dajem sve,od koje dobijam sve.

-Cijelo mi veče pred očima tvoj osmijeh,i ja se smijem zajedno sa tobom,nosem te diram,čupkam za kosu,pa onda ljubnem,osječam sreću,osmijeh moj samo prati radost tvoju.Volim te ljubavi.Život može biti bajka ako pronađeš svoju dobru vilu kao što ja nađoh svoju.Laku noć moj životni osmijehu....ljubavi moja.

-Tražio sam te po snu,iznenadno si se pojavljivala,pa nestajala,ostajala je ispružena ruka za tobom,ostajao je pogled u daljunu koji traži tebe,ostajao je drhtaj tijela kao vječita čežnja za onom koju volim.Jako,jako te volim,značiš mi tako mnogo.Dobro jutro ljubavi moja,dobro jutro sve moje.

-A naša luka uvijek otvorena.U njoj dva broda u obliku srca,u njoj kapetanica plava,dodira nježnijeg od proljetnog povetarca,u njoj kapetan sa bradom i pogleda zaljubljenog,a more imenom ljubav blješti od valova sreće i strasti.Volim te.

-Ovo bi jutro bilo savršeno da si pored mene.Ti i ja u jutarnjoj šetnji,kafica na jesenjem suncu,lagani poljubac sreće,ti i ja zajedno,savršenstvo dana.Dobro jutro ljubavi,sve moje osjeća tebe,sve moje treba tebe.

-Mislio sam noćas ćeš mi faliti manje nego sinoć,fališ mi još više.Moje usne traže tvoje,moj pogled traži samo tebe,rame bih da otkrijem i tebi ga dam,u svemu što mislim si ti,ja bih da je sutra utorak pa opet da te ljubim.I minut i sat i dan što dijelih danas sa tobom samo su treptaj oka,samo su uzdah čežnje onog što voli,za onom koju ludo voli.Laku noć ljubavi ,moja najdraža,moja jedina.

5 коментара:

  1. Анониман6. мај 2013. 05:21

    sve poruke su prelepe i posluzile su mi!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1. јун 2013. 10:09

    a što reći osim vrag odnija i ljubav..sve nas je sje......

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман11. јун 2016. 03:15

      Ljubav je nesto najlepse na svetu.
      Ljubavi moja kada kazem!

      Избриши
  3. Sve poruke su odlicne, posebno kada je tema ljubav.

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши