среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE PORUKE KOJE MI JE POSLAO

-Ja samo poželio da ti kažem,Veraaaa volim te,ma volim te.

-Moja voljena,budan te sanjam,moja voljena kada izgovorim tvoje ime kao da sudbinu dodirujem,moja voljena svaki tren naš je nezaborav,voljena moja kad tebe ljubim ja ljubim ono što uvijek sanjah,voljena moja uvijek ću biti tvoj,voljena moja laku noć.Ti jesi meni sve.

-Samo ću na prstima da ti priđem,samo ću tiho tebi da šapnem,samo ću u sebi da viknem,ja tebe Vera najviše volim na svijetu.


-I sunčano jutro i miris behara i šapat mora i lahor vjetra i bubamara na dlanu i sreća i moja jedina voljena.Sve si to ti.

-Neću noćas ništa da ti pričamsamo se uvuci kraj mene,možeš me malo gurnuti,poškakljati po tabanima,uvuci se i uhvati me za ruku ,topla je i čeka samo tebe .Neću noćas ništa da ti pričam,samo se uvuci kraj mene.Noćas nam riječi ne trebaju,noćas će naši pogledi govoriti umjesto nas,noćas noćas ćeš čuti zvezdani šapat,laku noć ljubavnici,nebeski miljenici,laku noć Vera i Zlatko

-Ma šta ja mogu kada mi fališ ,trpi ,ma trpi moju ljubav,ja ništa drugo neću nego da te volim

-Hajde ljubavi,budi se,plaža te čeka,dok se ti spremaš ja ću da ti kafu napravim,a mogu i da te kremom namažem prije polaska,hajde ljubavi,otvori svoje zelene,najljepše oči na svijetu,hoću da gledam u njih,da plovim kroz njihove dubine,hajde ljubavi jutro te čeka,ljubav te čeka,dobro jutro moja srećo ja tebe volim

-Jutro mi kaže,volim te.Sunce mi zbori,volim te.Vjetar mi šapće,volim te.Plavetnilo neba blješti i čitam na njemu,volim te .Sve oko mene u nemiru svome ,u spokoju mome ,kao da priča istu priču,volim te.Jeste ,ja tebe volim .Dobro jutro moje sve,volim te.

-Ja bih da jebem tebe sada ,u tvoja prekrasna usta,bez moga kurca prazna i pusta,ja bih da jebem tebe sada u najlepšu koku,predivno vlažnu i usku,ja bih da razvalim dupe ti slatko,da od moje sperme bude sjajno i glatko.I nije nešto poruka romantična ,više je jebačina ali i ona nama donosi radist i sreću.I ima li meni ljepše slike od tebe nasmijane i sretne.A laku noć možemo zajedno reći i smijeh neka nam bude i ljpši i veći.Položi glavu na moje rame,ja tebe volim.

-Samo na tren stani,ja tebe ljubim,okreni glavu i pogledaj,ja tebe ljubim,samo na jedan mali,majušni tren zaustavi sebe i primi ljubav što za tebe jeste.Volim te

-Dok ploviš okeanima snova,ja ću da te ljubim,ljubit ću tvoje napućene usne,milovati tvoju zlatnu kosu,dok ploviš nepreglednim prostranstvima mašte ja ću da te gledam u tišini,zaljubljeno i sretno,a kada otvoriš oči vidjet ćeš svjetlost,vidjet ćeš ljubav svuda oko sebe.Dobro jutro voljena,ja tebe volim

-Kada mi najviše fališ,zatvorim oči i tvoj lik dozovem sebi,kada mi najviše fališ oslušnem vjetar i onda kao da tvoj glas čujem,kada mi najviše fališ zadrlim jastuk,mekoća njegova blijedo me podsjeća na nježnost tvog tijela,i kada mi najviše fališ,znam ništa ne mogu,pustim neka me boli.Znam,to ljubav boli

-Ljubavi ja polazim za Sarajevo,tamo ću da čekam tvoje usne,tvoje tijelo,tamo ću da čekam ljubav cijelog svijeta,a ona je u tebi.Volim te


-Malo se pomakni u stranu da se i ja uvučem,vrijeme je dušu dalo za krevet,zagrlit ću te,poljubiti i šapnuti,dobro jutro ljubavi,zatvori oči,mirno spavaj ja sam pored tebe,ja te volim

-I u kapima kiše vidim našu ljubav.Volim te

-I nema gdje tebe nema i nema ljepše od tebe.Samo se ljubav naša može mjeriti s tobom,al opet i od nje ljepša si ti.,ja tebe volim.


-Moji su snovi noćas bili nemirni i slatki,u njima šeta kao vila iz bajke ona što ljubav je zovem,u njima haljina cvjetna što lice moje prekriva,u njima ruke nježne i meke što grliti najljepše znaju,moji su snovi nemirni i slatki,moja je stvarnost ljepša od snova ,moj san je moja stvarnost,sve moje jesi ti.Dobro jutro moja jedina ljubavi.

-Prekrasna stasa,prelijepa glasa,zijela od boga datog za ljubav,strast i sreću.U ruci joj olovka što piše srcem,to jeste ona ,moja ljubavnica,moja ljubav,moj drug,moj prijatelj,moja sadašnjost,moja budučnost,moja ljepotica,moj doživljaj sreće.Volim je.Laku noć ti što takva jesi,laku noć Vera moja voljena.

-Mojoj prekrasnoj i predivnoj ženi.cmoookk

-Makar na trenutak da otjeram od sebe onaj tihi grč što mi ga stvara nemanje tebe,fališ mi.Volim te

-Ja bih tvoje usne sada.

-Kad otvorim oči,ugledam tebe,kad ruku pružim dodirnem tebe.,kad mislim,o tebi mislim i znam samo,bez tebe jutra ne bi bila ono što jesu,i znam da te volim ,i znam ti meni trebaš.Dobro jutro ljubavi moja bajna.

-Znam da te noćas sve boli,znam i da ima jedan ovdje što te ludo voli .A ja bih da mi darivaš taj zub pod jastuk da ga stavim,zatvorimoči i poželim želju.A samo bi jedna želja bila,da sada pored mene jesi,da nasloniš glavu na moje rame,da poljubim mjesto gdje boli,da znaš koliko tebe ovaj voli.Laku noć moja najmilija.

-Pogled na usnule oči žene koju volim,lagani dodir po obrazu,hod na prstima,šapat u sebi,prekrasna je ovako usnula,osmijeh na mom licu,ja nju volim.Dobro jutro jedina moja,ljubav te ovdje uvek čeka.

-Čudan sam ja čovjek,ja uvijek imam isti san.U snu uvijek ista kosa,isto lice,iste usne,isti poljupci,ista žena .U mojim snovima uvijek ti.Ja volim svoje snove,ja volim svoju stvarnost koju najljepšim bojama,samo ti slikaš,ja volim tebe.laku noć moja ljubljena.

-Ma onako,da ti ne dam mira ,da ti dosađujem,da te štipkam,da te ljubkam,ma onako,ma samo od ljubavi,one čiste,iskrene-

-Moja radost,moja čežnja,moja sreća,moj nemir,moj grč u stomaku,moja ljubav,moja Vera.Samo sam ja njen,potpuno.Volim te.

-Nemoj jadan ne bila da se pregriješ pa da moraš tražiti hlađenje,nego ti kad udari u glavu trk u more ili pod tuš.Ja bih da sam sa tobom,da te hladim,da ti šapčem najnežnije riječi.Ljubavi,ja samo o tebi mislim,ja te volim.

-Jutro prošarano sunčevim bojama,cvrkutom ptica,laganim vjetrićem što najavljuje vrelinu dana,jutro u kojem me budi moja ljubav,jutro u kojem imam tebe,jutro čije se boje slikaju mislima i osjećanjima što mi ih daješ,što ti dajem,nedeljno jutro a opet naše,jutro ljubavi moje i tvoje.Dobro jutro ljubavi moja jedina.

-Poruka primljena stop.slijedi odgovor stop.volim te do beskraja,ma volim te ljubavi,nema stop,kurac moj stop,nikada ga ovdje neće biti.


-Samo mi reci da ne radiš danas,da nemaš struje,da ne radi adsl,pa da te u top stavim i sebe zajedno sa tobom...a mogli bi se i u topu ljubiti:kiss:

-Odigrao kladionicu,hoću sa tobom da igram,hoću sa tobom sve što nisam.Hoću da imam vrijeme u kojem te nisam imao.Volim te.

-A znaš li ljubavi da je svako moje jutro obojeno tobom,a znaš li ljubavi da u mirisu prve jutarnje kafe ja mirišem tvoje tijelo,a znaš li ljubavi da kada kažem dobro jutro ,ja govorim volim te Vera ,donijela si mi sreću.Ja bih uvijek da te imam.Dobro jutro Vera.

-crna kosa i zelene oči,ti nagnuta i pjevaš uspavanku.Neke stvari možeš i kroz snove proživjeti.Neki se snovi ostvaruju.Ja svoj san o ženi koja dolazi iz bajke ostvario.Ja imam tebe.Laku noš najdraža,laku noć jedina

-kada dođeš otvori prozor i udahni,osjetit ćeš miris ljubavi što zrakom se širi,kada dođeš pogledaj tamo u ugao svoga zida,nevidljivim mastilom koje samo tvoje oči vide napisano bit će,ti jesi moja ljubav,kada dođeš podigni jastuk,ružinim laticamapisat će,Vera ja tebe volim,kada dođeš čekat će te sva ljubav ovog svijeta koju ti mogu dati.laku noć voljena.

-a kada budemo bili u pivnici ja ću da sjednem do tebe za šankom,pravim se da čitam novine,a ti pričaj što više,tvoj glas će biti najljepša melodija za mene,a možda te kao slučajno dodirnem i onda ti kažem,pardon,i pogledam te u oči.

-samo bih malo tebe,samo bih puno tebe,samo bih tebe i samo tebe.volim te.

-probudio se jutros i osjetio nedoljivu potrebu da ti kažem da te volim.U sebi a opet na glas rekao,viknuo,Veerraa volim te.Dobro jutro moja voljena.

-stojim na prozoru,zapalio cigaru,gledam u nebo,na licu pomalo glupi osmijeh.Osjećam ispunjen svemir i znam,ništa više ne tražim,što nekad biješe pusti san,sad jeste stvarnost.ja imam tebe,ja imam svoj svemir.laku noć ljubavi,ja bih cijelu noć ponavljao ljubavi,ljubavi

-ljubavi,jako mi fališ,jako te volim,i više od najjače.

-možeš da sumnjaš da nebo stvarno jeste plavo,možeš da sumnjaš da sunce uvijek izlazi na istoku,možeš da sumnjaš da lišće u jesen pada.Nikada nemoj da sumnjaš da ljubav moja imenom Vera se piše.Uzmi ključ što ti ga dadoh od mog srca,od moje duše,zaviri tamo,naći ćeš samu sebe,naći ćeš mene sa glavom zvojom na ramenu mome.ja tebe Vera volim.laku noć voljena.


-sve me podseća na tebe.Sunce na tvoju zlatnu kosu,nebo na duboke oči tvoje,vrelina zraka na vrelinu tvoga tijela,svugdje je naša ljubav.Volim te

-ponekad ispružim ruku i nadam se tu je,fališ mi.Ponekad tako u noći zagrlim jastuk onako jako,jače,najjače,fališ mi.Ponekad samo iz sna me prene i znam ,glas njen sam čuo,fališ mi.ja ništa drugo ne bih do tebe pored sebe.Samo to i ništa više.laku noć voljena.moja,volim te.

-samo kuc,kuc u tvoje srce,samo poljubac ljubavi,samo bih tebe,zauvek.

-sve će čekati moju spavalicu kada otvori svoje bistre,zelene oči.Topla kafa,i cvijet jorgovana ubran samo za nju,i ljubav što traje,i papirić roze boje na kojem piše,trebaš mi,volim te,dobro jutro moja jedina.

-iz dana u noć,iz sunca u mjesec,iz vreline u vrelinu,a misao ista,uvijek o tebi,uvijek o nama.I znam i u ovoj noći što istinski počinje sada, tvoj lik budiće mene iz sna i onda onako znojan od vreline noći,tražiću tvoju ruku u mraku,tražiću tebe pored sebe.ja znam,jednom ću je i naći.Laku noć moja jedina.

-sa rukom u tvojoj ruci svako je mjesto naše.Sa rukom u tvojoj ruci ničeg se ne bojim,ruka tvoja u mojoj ruci samo još jedan znak da te volim.

-živjeti ljubav sa tobom je kao piti vodu sa čistog izvora,daje ti snagu,obnavlja te,daje ti život.Nemaš ti pojma koliko ja tebe volim.A volim te.

-ja jutra volim zbog tebe,ja sunce volim zbog tebe,ja miris trave volim zbog tebe,ja volim tebe.Dobro jutro moja voljena.

-ćin,ćin,za našu sreću,za našu ljubav,za ženu koja radostnosi,za onu koja meni život znači.ja u tebi,ti u meni i nek traje.

-ja nasuo sebi viski,nazdravio tebi,sebi,nama,sreći što je imamo,Onom gore što nam dade šansu da san pretvorimo u stvarnost,i zatvorih oči i poželeh samo jedno,da te uvijek imam.Volim te.

-30.07.2006.pisao ti ,poslao ti ljubav.Mila moja ,prošla ponoć,sretno nam dvije godine nas.Volim te.

-još uvijek pomalo snene oči traže tvoj lik u izmaglici vrelog jetra,one bi samo pogledom da kažu,dobro jutro moja najdraža.

-kada dođeš tiho se uvuci,ne govori ništa,znam osjetit ću te,okrenuti se prema tebi,prebaciti ruku preko tvoga ramena i prošaputati,došla si mi ljubavi moja,a onda bi poljupci naši razgorili vatru u našim tijelima i mi bi je gasili zajedno,igrajući strastvenu igru ljubavi.Tamo,negdje pred zoru šapnuo bih ti,laku noć ljubavi.

-samo je jedna stvar koju bih više želio od toga da smo sada zajedno.To je da smo juče i danas i uvijek zajedno.Volim te.

-ljubiti nikada nije grijeh,ljubiti znači u srcuosmijeh.Ljubiti onu što zoveš je milom,ljubiti onu što zoveš je svojom.I ne tražim u tome nikakvu mjeru,ja samo ljubim svoju Veru.Volim te

-možda su te sunčeve zrake već probudile,možda je osmijeh što dolazi od snova još uvijek na tvom predivnom licu.Kao da je važno,ljubav te čeka,ona prava,istinska,ona što sniva stvarnost zajedno sa tobom.Dobro jutro mila moja,dobro jutro ljubavi moja beskrajna.

-nismo danas bili skupa,sebi kažem,a osmijeh mi na licu jer znam samo onako,bez veze lažem.A sa kim sam ja onda jutros pio kafu,a ko je sjedio pored mene dok pisah nekakav posao,a ko me je na osmijeh terao dok čitah slova što ljubav znače.E,budalo jedna muška,ti više ništa nećeš bez nje,e budalo muška i sekund tvoj uvijek dijeliš sa njom.laku noć moj nerazdvojni druže,ljubavi moja jedina.ja tebe volim

1 коментар: