среда, 30. септембар 2009.

NAŠE DVIJE GODINE

Dvije godine od onoga klika.I sada pamtim tu julsku noć,i taj klik, i prve poruke,i znam pamtit ću ih uvijek.I neću da se sada vraćam u to doba, pisao sam o toj noći,proživljavao je ponovno, bio sretan što mi je ruka otišla baš na Vera......

Dvije godine i u njima se dogodismo Mi, dogodi se Ljubav,dogodi se Radost života
I u te dvije godine............................

Saznadoh da postoji žena sa kojom možeš iste snove da sanjaš, sa kojom se sati pretvaraju u minute, sa kojom sve možeš, sve hoćeš

Saznadoh da postoje usne čiji je okus najslađeg meda, da postoji dodir od čije nježnosti se sve u tebi budi

Saznadoh da postoji život i izvan života, da život može da bude Ona, da život jeste Ona

Saznadoh da Ljubav jesu i nemir i strepnja, jer Ljubav uvijek traži,jer Ljubav jeste darivanje i primanje

Saznadoh da nikada ništa nije daleko ako je Ljubav tvoje prevozno sredstvo

i u te dvije godine............................

Naučih od nje da sloboda tvoja zavisi samo od tebe

Naučih od nje da život i nije komplikovan ako ga dijeliš sa onom koja ti život znači

Naučih od nje da ljepotu tražim u osmijehu one koju Volim

Naučih od nje da život gradim od treptaja sreće

i.........................................

Volio bih da sam joj vratio makar dijelićem malim onoga što ona meni dade

Volio bih da imamo sina i kćerku koji uče kroz nas da Ljubav jeste ono zbog čega se živi

Volio bih da u ovom životu samo počesmo ono što ćemo nastaviti i završiti u drugim životima,mojim i njenim, tada samo Našim

Volio bih da mogu ostaviti trag u njenoj kosi da tamo nekad, u trećem il četvrtom životu osjeti da bješe jedan što je ludo Voli

Volio bih da Ljubav naše traje dok bude svijeta

Ja Volim da je Volim

Ja Tebe Vera Volim

Нема коментара:

Постави коментар