среда, 30. септембар 2009.

BILA JE TO SAMO SUBOTA

Bojim se da moja sposobnost da osjećaje pretočim u riječi, da slova učinim živim, da kroz rečenice koje sklapam osjetiš ono što jeste, bojim se da više nije dovoljna,Volim te toliko da mi ponestaje adekvatnih riječi, da se ponekad zagledam u slova što pišem, i pomislim, al nije to to,mnogo je više od onoga što ja napisah.A Volim ti pisati, pa i onda kada znam da sam nemoćan i nevješt u prenošenju onoga što je u meni,opet ti Volim pisati, makar sam sa tobom, makar ti pišem Ljubav, makar možeš osjetiti dio onoga što ti govorim.A uvijek ti govorim, Volim te Ljubavi Moja :kiss::kiss::kiss::kiss:
A subota i ono veče, ona naša dva sarajevska sata (koja dva sata, to su bile dvije minute, to su bile dvije sekunde)su postala dio mene,i znam trajat će dok je i mene,kao i sve ono što darujemo jedno drugom kroz našu Ljubav.
A znaš li zašto te nisam čekao pred ulazom u zgradi u kojoj bješe stan u kome dva sata živismo nas.Zato što nisam imao strpljenja, odmah sam izletio dole, čekao pred ulazom, pomakao se prvo dvadeset metara,gledajući svaki taksi koji je nailazio,pa onda narednih dvadeset metara, htio sam vidjeti ugao iz kojeg ćeš doći, da sam te još čekao pet minuta, mislim da bih došao i do Merkatora, a znaš li da su se tri taksija zaustavila ispred mene, misleći da ih zovem, jer sam tako buljio u njih gledajući je li moja Ljubav u njemu.
A znaš li da kada sam dobio onaj tvoj SMS sa kratkom porukom, ja stigla a tebe nema, trčao tih pedeset metara, tražeći pogledom onaj meni najdraži lik, i znaš li da kada sam vidio sa leđa, plavu kosu i crnu jaknu, da sam skočio 3 metra samo da te dohvatim, uhvatim,da znam da si tu pored mene,sa mnom.
A znaš li da kada sam te podigao na ramena, tamo u onoj sobi gdje Ljubav odsada cvate, znaš li da sam te podigao od čistog osjećaja sreće,valjda onog praiskonskog kada ništa više nema u tebi osim nje,sreće, i da sam imao želju da te onako nosam po sobi,da time govorim ja nju Volim, da nikakve težine u tebi nije bilo, bila si laka kao perce,bila si moja sreća, uvijek si moja sreća.
A znaš li da još uvijek ispred mojih očiju lebdi slika nas dvoje u krevetu, moj kurac u tvome dupetu :nut:, i ti šapćeš,kako je lepo, a u meni osjećaj radosti,jer kada je tebi lepo meni sve postaje prelijepo,i nigdje ja drugo ne tražim ljepotu nego u svojoj ljubljenoj, i nitko meni ne može dati ljepotu kao što daje ona,moja Voljena, moja Vera.
A znaš li da još uvijek osjećam dodir tvoje ruke, one ruke što dodirnu moje tijelo dok još bjesmo u majicama, i znaš li da drhtaji i slatka jeza neprestano prolaze kroz mene.
znaš li da onda kada si mene ljubila i šaptala mi,volim tvoje oči, volim tvoje grudi, volim tvoj pupak, volim i ovoga malog :smijeh:, da sam tada mislio samo jedno,nemaš ti pojma kako je kada ti voliš, voli me uvijek tako i nikada nemoj stati
A znaš li ti da sam dok smo silazili niz stepenice htio da stan taj jeste na petnaestom spratu, samo da taj put traje što duže, da tvoja ruka bude u mojoj ruci, da svaki put kada smo sišli niz jedne stepenice ja bih rekao u sebi,Bože produži ovaj put, ja ne dam njene ruke, ja hoću da budem sa njom
A znaš li koliki je bio moj osmijeh dok si mi u autu grickala resice na uhu , ja vozio onako mehanički, nije me bilo tada ništa briga, samo sam htio da to traje vječnost
A znaš li da još uvijek u meni odzvanja tvoj glas dok si stajala na ulazu zgrade na Koševu, i čuo sam samo Zlatkooooo,vjetar je nosio glas, onaj iza mene je blicao svjetlima, a ja sam samo hvatao odjeke znajući da ću se uvijek vraćati njemu, da ću ga uvijek čuvati u sebi,da moja duša i srce ne traže ljepšu muziku
A znaš li da kada sam se vratio u onaj stan u kome cvate naša ljubav, sjedio dva sata na balkonu,ponovo proživljavajući svaki sekund nas,ponovo slušajući tvoj glas, osjećao tvoje dodire,znaš li da si stajala ispred mene, onako kristalno čista i blistava,onako bajna kao što može biti samo žena koju Voliš tako jako
A znaš li zapravo Vera da ja tebe VOLIM I VOLIM
I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM i VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM
I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM I VOLIM
I VOLIM I VOLIM,znaš li da Te VOLIM VERA

Нема коментара:

Постави коментар