среда, 30. септембар 2009.

LEPE,LEPŠE,NEJLEPŠE SMS PORUKE KOJE MI JE POSLAO

18.04.2006.
Svašta si mi po snu radila.I sutra ćemo svašta.Dobro jutro plavokosa vilo,dobro jutroželjo moja.


Hajdmo ljubavi na kafu u naš kafić "Iskon".Poslije te pustim da radiš.Od voljenja te nikada ne pustim.


23.04.2006.
font size=5>Svaki dan sa tobom je praznik u mome životu.Ja tebe volim Vera,jako te volim.


24.04.2006
Nemaš ti pojma koliko ja tebe volim.Više od čežnje,više odponosa,više od sebe,više od svega.Da,volim te.

24.04.2006.

Noć zvjezdana,noć ljubavna.Ništa meni noćas ne bi trebalo više ,samo ti oslonjena na moje rame.Laku noć ljubavi,ja sa tobom,ti sa mnom.Najsretniji.

25.04.2006.
Opet si me jutros budila.Opet si mi jutrom u očima,opet će se dan zvati našim danom.Dobro jutro jedina,dobro jutro najljepša.

26.04.2006.
Ja živim svoje srećne dane.Ja imam tebe.Ti donosiš sreću.Ti si moja sreće.Ja srećen zbog sutarašnjeg dana.U njemu Vera.Laku noć moje sve.

01.05.2006.
Ja nisam ni sanjar ni pjesnik,ja samo živim snove svoje.U njima ona princeze sjajna,kraljica bajna.Ona je sada sve moje.Laku noć ljubavi,volim te jako,jako.blog images

Нема коментара:

Постави коментар