среда, 30. септембар 2009.

KUTIJICA

Volio bih svoju prošlost, sadašnjost i budućnost staviti u kutijicu opšivenu nitima od zlata i pokloniti je Tebi

U njoj bi našla prošlost satkanu od snova o ženi sa kojom imam sve, u njoj bi našla prošlost traženja i lutanja, u njoj bi našla prošlost koja čeka svoju sadašnjost

Otvoriš kutijicu a iz nje iskoče priče o vremenu prošlom, o vremenu kroz koje hodih kao priprema za ono što tek sa sadašnjošću će doći

Otvori kutijicu i naći ćeš u njoj budućnost, u njoj je pjesma drhtavim staračkim rukama ispisana, i riječi koje lelujaju na papiru, davno izgovorene a nikada dovoljno rečene, Volim te Ljubavi Moja Jedina

Otvori kutijicu i naći ćeš u njoj budućnost, terasa mala , dvije stolice za ljuljanje, staračke ruke koje traže jedna drugu, i stisak, nježan i topao, stisak koji znači tu sam, tu smo, mi jesmo

Otvori kutijicu, tamo desno u uglu je ruža, u prošlosti ubrana, kroz sadašnjost cvjetala, ljubavlju napojena da bi budućnost dočekala

Otvori kutijicu, u njoj je sunčani dan i osmijeh na licima našim, u njoj je sadašnjost koja nečujno pjeva

Otvori kutijicu u njoj ćeš naći sliku šumice, tamo gore, između Ubli i Sitnice , nikome ništa ne znači, samo nama znači sve

Otvori kutijicu i udahni, osjetit ćeš miris požutjele dunje na starome ormaru kao zalog vremena prošlog, miris livade rosne što cvjeta baš u ovom oktobru, miris mora što budućnost nagovještava

Otvori kutijicu i pogledaj njoj u ćeš naći samu sebe kao ogledalo u kojem postoji moja prošlost, sadašnjost i budućnost, u njoj ćeš naći priču o samoj sebi, topla je kao pogled očiju tvojih zelenih, strasna je kao uzavrele naše noći, priča o ispunjenoj nadi, priča o dosegnutoj sreći, priča o čežnji što noći ispunjava, priča o tebi……….samo o tebi

Srećan ti rođendan Moja Ljubavi Jedina

1 коментар:

  1. da se nalazi u toj kutiji zlatna ribica i kad bi mi rekla da joj kazm zelje da mi ispuni da je ne bih pojela ona kad bi ih cula odmah bi mi rekla "pojedi me' :(

    ОдговориИзбриши