среда, 30. септембар 2009.

Danas mi je izgleda sunce udarilo u glavu.
Počinjala sam tri puta sa porukom i tri puta sam je brisala.Pričala ti o sreći,o tome kako je ja vidim ali sam obrisala,ponela me priča na drugi put,a htela sam samo da ti kažem da sam srećna što te imam ,da sam srećnija od kada sam sa tobom.Da ti pričam već toliko puta ispričanu priču bilo mi je(bar danas )suvišno ponavljanje,pa sam obrisala.
Onda sam počela da ti pričam o tome kako ni u čemu nisam isključiva ,da uvek mogu i hoću da dam šansu i nekoj drugoj mogučnosti,da je nekada prividno lako ubediti me da je crno belo(ne zato što sam lakomislena ili povodljiva,već zato što ću pustiti da je to tako sve dok ne razmislim dobro o tome i ne nađem dovoljno dobro obrazloženje da to pobijem),a u stvari sam htela da ti kažem da sam isključiva jedino u poimanju naše ljubavi.Tiu niko ne može da me pokoleba,tu ništa ne može da me tera na razmišljanje,rasčlanjivanje,sumnju,tu sam isključiva,tu sam sigurna da te volim,da si moj i da sam tvoja.Pa opet ,ta toliko puta ispričana priča mi je(bar danas :no:)izgledala suvišna za ponavljanje.I obrisala sam.
Htela sam da ti napišem nešto novo,nešto što ne znaš o meni,o mojim osećanjima,o tebi u mojim očima,nešto što ti još nisam rekla.Započela priču o ženi zadovoljnoj životom kojoj ništa ne fali,koja je mislila da sve ima,koja je htela malo da prekrati vreme na netu a desilo joj se da je sve u sebi pokrenula.I stala sam i obrisala sam.Pa to nije ništa što ti ne znaš,ti si sve u meni istumbao,ti si me pokrenuo.Započela priču o jednom čoveku koji se tamo negde isto tako igrao.Prekraćivajući sebi vreme pronašao usne za ljubljenje,pronašao ženu zadovoljnu svojim životom koja nije znala da je samo njega čekala.I prepoznali se i skontali se(kasnije je saznala šta joj se desilo)i zaljubili se i onda sam i to obrisala.To nije ništa novo,to je naša priča,to se mi skontali,mi se zaljubili.I onda sam i to obrisala.I tako stojim ispred praznog papira i ne znam šta da ti pišem.Sve znaš,sve sam ti već rekla,u svemu prepoznam delić tebe,u svemu vidim nas.Tako mi se bar danas činilo.Tako mi se danas sve stumbalo.A znam da je priča tek započela,znam da samo treba da pronađem onu nit kojom drugi paraju,a koja mene vodi dalje,kotrlja mi misli,pravi klupko od zapletenih niti,pravi moju priču,moju bajku.Znam da ta nit može da počinje na slovo želja,na slovo Zlatko,na slovo volim te,na puno slova ta nit može da počinje,znam samo da je ta nit tu u meni i da uvek u sebi sadrži reč ljubav.Ljubav prema tebi.Volim te najmilije moje,volim te do beskraja i nazad,naravno:kiss::kiss::kiss:

Нема коментара:

Постави коментар